Sunday, September 6, 2009

Congrats Abah..

Adam dan mama ingin mengucapkan tahniah pada Abah atas kejayaan abah mem"publish" 1st journal. Tak terlambat lagi rasanya nak ucapkan tahniah wpun dah 2 bln paper tu di publish dalam New Phytologist. http://au.wiley.com/WileyCDA/PressRelease/pressReleaseId-55677.html
Dan bermula dari detik itu, hasil kajian abah terus menjadi popular di dalam NZ dan luar NZ. Supervisor abah, Dr KC Burns sangat bangga dengan Abah ..lepas ni abah jadi anak emas la ye..wpun ni kajian abah tp sv la paling seronok sebab dia dpt nama hasil kajian student dia..ye tak?
Click link ni utk tengok hasil kerja abah.
http://www.sciencecentric.com/news/article.php?q=09072240-new-discovery-suggests-trees-evolved-camouflage-defence-against-long-extinct-predator

http://www.cosmosmagazine.com/news/2898/new-zealand-tree-has-defence-against-extinct-moa

http://www.sciencenews.org/view/generic/id/46591/title/Back_off

http://www.sciencedaily.com/releases/2009/07/090722083723.htm

Sekali lagi Adam dan mama ucapkan beribu2 tahniah dan semoga abah sentiasa success dalam setiap benda yang dilakukan. Tiada kejayaan tanpa usaha.

p/s: Buat mama, sila berusaha leih sket ye. Abah naik kereta api tanah Melayu, mama yang tertinggal kena la naik Shinkansen bullet train..supaya nanti sama2 sampai ke destinasi pada masa yang sama..Gambate!

Luv,
Adam & Mama

1 comment:

Anonymous said...

tahniah Nik!! Semoga Fatma pon bersemangat sama utk meneruskan misi!! - maskjask